Elementul Fără De Care Robotul Tău de Chat Rămâne Doar Un Robot Enervant

Ulmeanu AdrianMessenger Bots, Strategii De Marketing Online, Vânzări0 Comments

Dacă ai obosit să mai alergi după fiecare client în parte, atunci ar fi bine să iei în calcul implementarea unui robot de chat în afacerea ta.   Ce este un robot de chat și ce poate să facă el pentru afacerea ta Pe scurt, un robot de chat este o aplicație construită pe o platformă de comunicare, gen Facebook … Read More

Cum Poți Să Promovezi Eficient O Afacere Locală Folosind Facebook Ads

Paul MelinteFacebook Ads0 Comments

Cauți o metodă mai bună de promovare pentru afacerea ta locală (restaurant, sală de sport, hotel, centru spa, spălătorie auto, salon de nunți, salon de masaj, cabinet stomatologic, consultanță, etc)? Vrei mai mulți clienți și îi vrei acum, nu peste câteva luni sau în câțiva ani? Ai încercat reclame radio, panouri stradale, flyere și alte metode tradiționale de promovare, dar parcă … Read More

Angajatul model există și ți-l poți permite acum!

Ulmeanu AdrianMessenger Bots, Strategii De Marketing Online0 Comments

Angajatul model

Cum ar fi dacă clienții tăi nemulțumiți ar fi preluați direct prin Facebook Messenger de cineva care i-ar direcționa către răspunsul corect la problemele lor, cu timpi de așteptare mult reduși față de cei de acum? Sau imaginează-ți că ai un angajat model care, în același timp, deservește mii de clienți pentru magazinul tău online, oferă fiecăruia sugestii clare și … Read More

Îi poți învăța pe alții să facă bani dacă tu nu ești milionar?

Paul MelinteMindset0 Comments

O să te socheze, dar eu cred că poți învăta ceva util “despre afaceri” și “cum să faci bani” chiar și de la un adolescent, în special dacă vorbim despre afaceri online unde majoritatea celor din generațiile de până în `90 nu știu prea multe. Dar asta doar dacă ești suficient de isteț și de flexibil să treci peste prejudecați sau … Read More

E Greu Să Creezi Un Articol Viral. Nu și Dacă Știi Aceste Tehnici „Secrete”

Florin ȘerbanCopywriting1 Comment

cum faci un articol viral

Te înțeleg. E normal să fii frustrat atunci când vezi că un articol mult mai slab decât oricare dintre articolele tale, devine viral pe Facebook. Știu cum e. Și eu am trecut prin asta, până când am decis să învăț care e „șmecheria”. Secretul se află în titlu și în primele paragrafe.  E ca o piramidă inversată. Cel mai mult contează … Read More

Scrie Text Concret, Iar Rata De Conversie O Va Lua Razna

Florin ȘerbanCopywriting0 Comments

Mulți copywriteri nu au succes cu textele lor din cauză că scriu prea vag. Dacă nu știati de chestia asta, atunci cu siguranță rata ta de conversie o va lua razna după ce vei citi acest articol. În copywriting, totul trebuie să fie clar precum nota unui elev la bac. Elevul nu poate merge la o facultate cu o afirmație … Read More

Vrei Să-ți Cucerești Clienții Sau Să-i „Violezi”?

Paul MelinteMindset0 Comments

Știu că titlul​ sună dur, dar uneori ai nevoie de metafore puternice ca oamenii să înțeleagă lucruri prea simple ca să le bage în seamă (chiar dacă sunt super importante). Așa că ce ai zice dacă ți-aș spune că afacerile sunt precum dragostea și oricine a reușit să-și găsească un partener romantic și să creeze o relație stabilă, știe deja … Read More

Cum Vinzi Mai Mult Folosindu-te de Legea Asocierii

Florin ȘerbanVânzări5 Comments

asocierea unui produs cu o vedetă

Să presupunem că deții un magazin online de mobilă și vrei să vinzi mai multe canapele scumpe și confortabile decât canapele ieftine (și mai puțin confortabile). Cum poți face asta? Desigur, sunt mai multe metode, însă nu cred că te-ai fi gândit vreodată la cea pe care ți-o voi prezenta în continuare. Doi profesori de marketing, Naomi Mandel și Eric … Read More

10 Motive Pentru Care 99% Din Vizitatorii Site-ului Tău Nu Cumpără

Paul MelinteVânzări6 Comments

Așa cum spuneam și în live-ul de ieri, majoritatea antreprenorilor fac o mare greșeală. Din păcate până și antreprenorii cu „state vechi” (și de multe ori tocmai aceia) fac această greșeală. Cu ce greșesc acești oameni? In loc să încerce să afle de ce pierd atât de mulți potențiali clienți, ei investesc și mai mulți bani în reclamă ca să … Read More